Nyårs trött

Idag har jag bara suttit och fixat med flyers och affish till företaget samt hjälpt mamma lite med hemsidan.
Sedan kom Nirre och skulle hämta mig till nyårsfirandet, den lille passade då på att fråga vars jag skulle
Jag: Till Nirre
Bäbis: Varför då?
Nirre vet inte vad han ska säga och väljer då det enda han kommer på
Nirre: För att hon ska visa hur fin hon är i sina kläder
Bäbis: Men kan hon inte visa det här?
Jag frågar då bäbis om han ville att jag skulle stanna hemma, han nickar blygt och tittar bort.
Hur som helst så är jag hos Nirre nu och vi har ätit förrätt och varmrätt och snart är det dags för efterrätten, dock börjar tröttheten komma redan och jag känner bara hur skönt det hade varit att lägga sig ner och sova en stund. Men man får ju tänka på sminket, det går ju inte att sova utan att förstöra det!
Men nu är det nog dags att gå ner igen och spela lite wii kanske

Gott Nytt År Allihopa!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Gott nytt år brüden! ;D

2009-12-31 @ 23:16:15
URL: http://emeliech.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback