Kom in gratis på Madonna!


När vi kom till Madonna konserten så gick vi runt arenan för att hitta vart ljudet var bäst, vilket var på baksidan. Så där stod vi i två låtar och lyssnade tillsammans med en hög med andra människor. Helt plötsligt kommer två storvuxna engelsmän förbi och säger någonting och visar upp ett vip pass som han har i fickan. Jag uppfattar att vi skall följa med dem och han säger "stick close to me", så det är precis vad vi gör. Vi går mellan dessa två stora karlar in bakvägen och förbi säkerhetsvakterna. Helt plötsligt står vi där inne på arenan, killarna säger "enjoy yourself" och försvinner bort i mängden och vi står helt chockade kvar en liten stund och inser sedan att vi verkligen är inne.. Vi går ner på ståplatserna och bort mot scenen.. Så vi fick i alla fall se halva Madonnas konsert och vi hoppade, dansade och sjöng som galningar!
Vilken lycka!

Inte nog med det så tjänade jag till och med hundra kronor, hittade en hundralapp på golvet när konserten var slut, så den tog jag hem och torkade :)

En underbar kväll!

Kommentarer
Postat av: Erika Nordin

vilken lycka!

2009-08-10 @ 10:56:30
URL: http://shopaholicans.blogg.se/
Postat av: Erika

så jäkla tur ni hade! :D

2009-08-10 @ 11:14:21
URL: http://erikavikstrom.blogg.se/
Postat av: Karro

haha, coolt! jag visste inte ens att hon var i GBG

2009-08-10 @ 12:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback