En söndag med wii


Hela söndagen spenderades med att spela mariokart, supermario galaxy och ett karnevalspel blandat med att se americas best dance crew. Sedan på kvällen passade jag även på att sköta om mig själv med varmdusch, skrubb, ansiktsmask och olja. :)

Det enda negativa med dessa dagar är att man blir så otroligt seg, jag orkade ju inte resa mig för att hämta frukost förrän jag pratade med nirre kring fyra.. sen så orkade jag inte göra någon middag heller, utan det blev bara att steka upp lite till den här dagens lunch istället. Man blir helt enkelt inte hungrig av att ligga inne.

Men detta var min sista ensamma söndag för nästa söndag kommer syster yster tillbaka och sedan nästa onsdag så kommer killarna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback