Afterwork med jobbet











Började kvällen på Tyrolen som ligger inne på Liseberg. Men eftersom jag jobbade på salongen dök jag upp lite senare, när alla ätit färdigt och redan fått i sig ett par öl. Men jag tog lite rester, det var ju inte direkt så mycket till mat, men några ölkorvar gick ner. Sedan drack vi alla några öl och när de stängde klockan tio begav vi oss istället upp till heaven 23. Det är så otroligt mysigt där uppe! Men hursomhelst så fortsatte vi dricka och diskutera, och jag blev bjuden på två drinkar av Daniel, haha, stackaren har fått höra så mycket om mina ekonomiska problem att han inte vill låta mig betala :p  Men det blev inte en så himla sen kväll eftersom de flesta har fru och barn att ta sig hem till. Men det var en väldigt trevlig kväll med kollegerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback