Vårväder

Idag är det strålade sol och åtta grader i skuggan, så om molnen bara håller sig borta så kommer jag ta filten, historiaboken och en bärbar dator med mig ut på baksidan av lägenheten i gräset och lägga mig där!

På söndag har jag också provjobb på stället jag fick en arbetsintervju för någon vecka sedan. Så det är bara hålla tummarna och be för glatta livet att jag får jobbet!

Till helgen kommer Nirres mamma och mormor, så fredag kommer spenderas med att gå på stan och sen köpa mat från något kinaställe, lördag något liknande och sedan ska de iväg till nå släktningar och äta havskräftor (typ en morbror som varit vd för järnia eller liknande), och på söndag ska jag göra behandling på hans mormor eftersom hon fyllt år. Så det blir trevligt med lite sällskap i helgen!


80-tals fotosessionen

 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ååhh, vad kul med provjobbningen! :D Hoppas verkligen att du får jobbet! håller tummarna

2009-04-01 @ 11:05:39
URL: http://emeliech.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback