Under täcket

Idag är det bara en sån där dag när täcket känns hur varmt, mysigt och pluffsit som helst vilket gör att jag aldrig vill stiga upp! Dags att dra täcket över huvudet en stund

Tänkte även passa på att berätta om en bra ide som jag och anna maria diskuterade! Tänk i sovrummet, en fondvägg med en massa handskrivna citat! Det skulle vara hur fint som helst. Det ska jag ha när vi flyttar till en lägenhet som vi vet att vi kommer stanna länge i!




När du trillar ner på någon räcker det inte att säga att du inte kunde hjälpa det, när allt kommer omkring kunde han förmodligen inte heller hjälpa att han hamnade under dig (Nalle Puh)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag känner verkligen att jag längtar så sjukt tills man har råd med en bostadsrätt och kan göra vad man vill! Men den som väntar på nåt gott :)

2008-09-29 @ 22:36:32
Postat av: Anonym

glömde skriva att det var Anna, hihi ;)

2008-09-29 @ 22:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback