Torsdag

Dags att dra iväg till arbetsförmedlingen och hoppas på att dom hjälper mig med jobbsökandet, jag måste ju ha någon inkomst på något sätt liksom.
Man kan ju kankse hoppas på a-kassa om man har tur.
Jag hoppas på att dom vill ge mig bidrag, men den chansen är inte stor...

Sen ska jag iväg till Studioaroma och stå där och ragga kunder, ska även försöka fortsätta läsa booken om bokföring. Men får väl se hur det går, snart ger jag upp på den fronten och anställer någon som kan göra bokföringen åt mig!

Och jag har fortfarande inte fått min f-skattsedel, så snart får jag ringa och höra så att dom i alla fall har fått in den!

Måste dock säga att jag fortfarande imponeras av bakåtvolter på skridskor!

Kommentarer
Postat av: Anna

har dom inte kurser i bokföring på typ medborgarskolan och abf? :) har för mig att jag sett nåt sånt, jag tror det var på abf! det kostar ju lite, men är säkert mycket lättare än att läsa böcker

2008-09-11 @ 13:49:06
URL: http://mongoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback