Skatteverket och sådant

Nu har jag tjorvat fram och tillbaka med detta
Men inskickat är det i alla fall, både till bolagsverket och skatteverket
och så har jag fixat e-legetimation, trots att det tog hela morgonen.. Hatar datorer ibland!

Jag har även anmält mig till "starta eget dagen" som är 18/9 och hoppas att jag lär mig mer om bokföring där! ABF har en kurs som startar nästa måndag, är 12 ggr och kostar 2700:- 
Dock så har jag inga pengar och ingen inkomst just för tillfället så tyvärr funkade inte det vidare bra!

Och om en vecka har jag möte på arbetsförmedlingen och hoppas få hjälp av dem

Imorgon ska jag starta upp ett företagskonto och fara förbi studio aroma och se hur det går
måste även köpa en t-shirt att jobba i!

Jag ska då alltid ha så många bollar i luften! Men kul är det att vara sysselsatt!
Måste dock sätta mig och göra en budget snart, men det tar vi sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback