Lördag

Det är konstigt egentligen, för när man väl är hemma i Piteå så känner man hur mycket man älskar alla. Men nu när man är här i Göteborg så känner man inte alls saknad på det sättet jag trodde. Kanske är det för att allt känns så kusligt normalt när man är hemma. Ingenting nytt har hänt och man gör samma saker som man alltid gjort.

Det känns seriöst som att man är på semester. Fast det är en väldigt lång semester.


Nu ska jag snart fara till jobbet för första gången! det öser ner ute och jag sitter fortfarande med den här fruktansvärda hostan!
Dock kan jag inte börja jobba idag på riktigt, utan mest bara gå med. Jag har fortfarande inte fått min F-skattsedel så jag kan inte göra ett företagskonto, så jag kan inte få in några pengar. Så jag får följa med Anna-Mariah på behandlingar istället!

Snart ska jag ju lära mig Brasiliansk vaxning också.. Det blir ju intressant!
Men men, nu måste jag väl ta tag i mej själv och göra mej färdig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback