Jobb

Jag har alltså gjort en budget på mitt företag och väntar bara på att få F-skattesedeln så att jag kan göra en göra ett företagskonto!
Dock så har jag upptäckt att jag måste låna pengar av någon den här första månaden för att det ska fungera
Plus att jag kommer ha väldigt liten inkomst de första månaderna så jag måste verkligen skaffa ett dagsjobb

Och jag som trodde det skulle bli lättare att hitta ett jobb när man bodde i en större stad, men icke det. Här har de ju mer människor att välja mellan så till alla jobb krävs det minst 2 års erfarenhet av yrket.

Men jag har i alla fall beställt vax till företaget och så har jag beställt produkter för provisionen

Jag har även lagt ut två annonser på Tradera

Gildas Cleansing Oil

http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=71962261

Gildas handcream

http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=71962356

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback