Fredag

Var på salongen hela dagen eftersom Anna Maria var i Lund och skulle se Jason Mraz. Jag hade tagit med mej den bärbara datorn för att kunna sitta och se filmer eftersom jag räknade med att det inte skulle komma in så mycket folk.

Jag såg Bring it on ettan och tvåan, och kan du tänka dej, dom är fortfarande lika bra!
Sedan efter klockan tre så kom Nirre och höll mig sällskap, så jag passade på att ge en ryggmassage och vaxa hans mage :)

Fick även in en kund som färgade  & formade ögonbrynen och hon tyckte att jag var riktigt duktig så hon ska komma tillbaka till med :)

När vi kom hem så städade vi i lägenheten eftersom vi skulle få främmande. Så Parres kompis Thomas och Nirres kompis Raido och hans flickvän Ida kom förbi. Vi åt Tacos (glömde osten och salladen, menmen), och såg på Family Guy och en film. Dock var jag så sjukt trött så jag somnade hela tiden under filmen, kom inte ens ihåg vad den hette.. så jag fattade typ inte vad den handlade om egentligen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback