Fika på stan

Idag på salongen hände det inte alls så mycket, men mot slutet av dagen så kom två av Anna Marias kompisar, så vi satte oss ner allihop och fikade lite grann. Dom var verkligen jätte trevliga. Jag fick även hälsa på hennes mamma. Hon är den som lägger restylane i kunderna som kommer, såg resultatet på dagens kund och det blev faktiskt jätte bra!

Mötte sen upp Marita (http://www.frisortips.blogg.se) på stan och vi gick och fikade. Vi Hade väldigt trevligt och det är himla kul att träffa folk i samma sits som en själv, hon håller ju också på att starta upp ett företag :)  Glömde dock att ta kort på henne, så tar en liten bild från hennes blogg
 

Vi köpte varsin kopp med varmchoklad och kladdkaka. Jävlar vilken maffig kladdkaka, orkade typ halva och jag är fortfarande mätt! Var på kafe kosmos tror jag? Det var faktiskt mysigt där, dock hamnade vi självklart i ett hörn där det var en massa småflugor som ville gotta sig i vårat fika. men men, man kan väl inte få allt?





Jag måste även passa på att visa bilden som kommer finnas på studioaromas hemsida, vad tycker ni, helt okej? Presentativ bild av mej som funkar? Jag ska se ju se snäll ut och så :)

Kommentarer
Postat av: Marita

Den bilden ser verkligen representabel ut. Och tack för att du valde en utav de bättre bilderna på mig=)

2008-09-16 @ 21:42:23
URL: http://frisortips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback