Cheerleadingdröm!

Jag känner verkligen hur mycket jag saknar att träna nu, det bara rycker i kroppen och jag kommer verkligen ihåg hur roligt det var! Dock ser min ekonomi ut så just nu att jag inte har några pengar..

Men det är skönt att man kan drömma om cheerleading då, det känns ju så verkligt när man drömmer om det också!

Vi är på ett läger och ska gå upp och visa ett group stunt som vi har snabbt gjort ihåg, det verkar som att det är själva inledningen på lägret, att visa vad man kan sedan tidigare! Vi börjar med en elevator och cradle, sedan reload till extension och ner igen. Becca tar över och gör en basket toss. Sedan gör vi en lib extension, och becca hoppar upp på almas axlar, så sätter jag över benet till henne och det blir jätte fint! När vi sedan är klara med group stuntet så står vi först en stund och tittar på de andra gruppstunten och sen är det partner stuntarnas tur.
Det var både theres och gustav från sverige och så var de paret från norge. Dom visade lite stunt och samtidigt fick dom instruktion från en ledare.
Och jag stod där ganska nära bakom och sa ganska högt att jag tyckte det var coolt. Så en stund efter sa ledaren att dom skulle testa en sak och vände sig till mig och frågade om jag ville pröva.. Häftigt tyckte jag, partner stunt är ju svin kul! Men tyvärr så vaknade jag precis då, så jag hann inte testa. Sur på mig själv!! Det är bara så himla typiskt.
Ajja nästa gång kankse!

SM 2008. Power Cheer Ravens (de svenska, Gustav och Therese)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback