Barnfilmer

Jag har upptäckt att de flesta barnfilmer faktiskt är från 7 år. Tänk er då bäbis på tre år som ska se alladdin eller lejonkungen eller någon annan disneyfilm. Dom är faktiskt inte så barnvänliga. När jag ser en disneyfilm så är det klart att jag tycker att dom är himla söta och så.
Men ett barn på tre år, han blir rädd och vill inte se mer
Det är också därför bäbis bara vill se bilar hela tiden, den är barnvänlig nästan helt igenom, och det är ju skönt!

Men han kan ju inte sitta och se bilar tills han blir sju år, måste ju försöka utveckla hans filmsinne, så valde därför att köpa en bamse film från tradera, det borde väl funka att se på?

Jag har även på huvudet en tecknad serie eller film som jag kommer ihåg sen jag var liten, men jag hittar verkligen ingenstanns. Det är ett litet tåg som säger "Jag vet jag kan, Jag vet jag kan" elller något i den stilen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

"jag tror jag kan, jag tror jag kan!" Är det inte "lilla blå loket"? :)

2008-09-08 @ 15:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback