Vuxen

Jag är ju trots allt tjugo ett år gammal nu, jag har ett eget företag, är förlovad, bor i lägenhet, måste deklarera. Ja, sånt som man gör när man blivit vuxen.

Men varför kan jag inte känna mig vuxen då?
Och varför vill jag inte bli vuxen?

Men allting var bara så enkelt när man var barn, man behövde inte tänka på nånting typ, och nu måste man tänka på allt.
Jag vill bara vara spela spel, fotografera, gunga, gå i skogen och leka lekar. Men det verkar inte vara någon som tänker likadant

Vill du leka med mej?

Kastar in en fin bild på Donna :)


Alla önskar leva länge, men ingen vill vara gammal (Jonathan Swift)


Kommentarer
Postat av: Anna

jag tycker inte att man är mer vuxen än man gör sig. jag tycker tex fortfarande det är kul att hoppa i vattenpölar, speciellt när man har stövlar :) vi borde leka nästa gång vi ses skea!

2008-10-03 @ 11:06:47
URL: http://mongoanna.blogg.se/
Postat av: helene

leka! :D vi får leka när jag kommer til dig någon gång! ;D

2008-10-03 @ 11:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback