Tokroligt vykort!



Översättning:

...Pullan... :)
Ser fram emot vår mysiga date med tända ljus, god mat & att mata varann med jordgubbar doppade i chokladfondue *blink*

Hoppas allt är bra min vän Janet.
Saknar dej massor! Önskar dig en fin framtid och ett stort Lycka Till med jobbet.
När hade du tid för en brazilian? :)

Skönt att året på Gilda är över!
Man har med sig så många minnen. Vi är fan 2 duktiga, superheta, sexiga hudterapeuter JANET & JOELLE haha!
Tack för alla gånger du ställt upp, har sagt det förut jag kommer aldrig tacka dej nog mkt. Du är en fin tjej med ett jättegott hjärta. Tack för alla de gånger du lyssnat på mig. Du har sett hur mina tårar rann över hur snäll du varit mot mej. Tack Sötis!
Vi får hålla kontakten. Hälsa nirre, parre och syrran
Puss & Porr / Barbie$



Tack så mycket sötis Joelle för brevet! Du vet att vi kommer hålla kontakten och jag gjorde bara mitt bästa för att hjälpa dej, för du är en väldigt fin människa :)
Lycka till på Kicks!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback