Jävla väckarklockor!

Inatt valde jag och nirre att ta soffan så fick parre sova i sängen. Jag har nämligen upptäckt att jag är mer utvilad om jag somnar i soffan och sen får sova hela natten istället för att bli väckt kring två och gå till sängen. Då är det som att jag är tvungen att börja om pånytt och då är jag sjukt trött.

Men i alla fall så började både nirres och parres alarmsignaler ringa kring sju. Och så har de ringt ca var femte minut sen dess. Jävlar vad irriterad man blir, och så börjar ju alarmklockan mitt i allt, den är nog värst av allt. Fruktansvärt ljud!
Ne, idag är ingen bra dag

Jag har i allla fall drömt en massa grejer inatt, sista drömmen slutade med att jag övervattnade blommorna på salongen så jag stod med ett deciliter mått och skopade ut vatten ner i en kanna som jag fick springa och tömma hela tiden! Drömmen före det var att jag vann Metro Photo Challenge för en bild med ett brinnande hus, det var väldigt intressant eftersom jag aldrig tagit en sådan bild. Men roligt att vinna juh, och det gjorde också att min blogg blev läst av lika många som blondinbellas :p och så drömde jag att jag vaknade och skulle berätta för alla att jag drömt det. Men dom tyckte inte alls jag var häftig =/



Det är för väl att lögnen finns - för tänk om allt man hörde var sant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback