Fotskräck

Denna rädsla som syster hyser sån skräck för..fötter
Nu har jag dock fått måla och fixa hennes tånaglar, så länge jag inte tar under hennes fötter..
Men såklart att Nirre och Parre tycker det är roligt med hennes rädsla, en sån där sak som är väldigt lätt att utnyttja

som igår, jag och nirre låg i sängen och bara pratade lite, becca kommer in i rummet och lägger sig på oss, hon behöver uppmärksamhet, som ett litet barn ;)
och så kommer parre in. Nirre håller i becca och hennes huvud och parre tar tag i hennes fötter och slickar och biter på hennes tår. Vilken panik!

Måste bara påpeka att det var extremt roligt att titta på!

Jag har ju också haft fotskräck tidigare, men numer är det inga problem, under skoltiden fick jag ju peta i fötter ofta så tillslut så vänjer man sej.. så inga problem här inte. Får väl bara vänja henne vid det också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback