Trevligt med lite att dricka

Efter jobbet så gjorde vi iordning oss för en middag. Vi kom till och med i tid dit (vilket aldrig händer förövrigt), men det var verkligen på minuten!
Ett väldigt speciellt ställe måste jag säga att Halta Lotta är, lite mindre, lite stressade servitriser och en lite sur gubbe vid garderoben som var tvungen att se id på alla som skulle äta där!

Det var i alla fall en trevlig kväll och både jag och Becca prövade på fiskspettet med örtris, dock var det en ytterst liten portion, inte ens jag blev mätt på den, och så var beccas fisk kryddad minst dubbelt så mycket som min. Men det var gott med fisk, jag har saknat det mycket!

Vi beställde förreten in en Giraff att dricka, och inte dröjde det länge innan den tog slut. (I en giraff finns fem liter öl, men vi var ju några stycken som delade på den.
När vi kände oss mätta och belåtna och druckit upp diverse dricka så begav vi oss hem till födelsedagsbarnet Thomas och för att sjunga lite Sing Star på Xbox 360. När alla sjungit tillräckligt och min röst inte längre ville bära tog vi spårvagnen till en rockbar i Majorna.

Det var ett band som spelade där, och det var hård hårdrock om man så säger, stället var fylld med emos och diverse långhåriga biffiga och smala män och där var vi. Lite malplacerade. Men det blev i alla fall en trevlig kväll som avslutades hemma i soffan med filmen "Torkel i Knipa", en förövrigt underbar film som har så sjuk humor, men dock somnade vi allihop!

Giraffen









Bröderna tävlar mot varandra i Sing Star


Rasmus, Thomas och Patrik

Kommentarer
Postat av: Josiee

roligt med partey:)

2008-11-30 @ 16:07:11
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback