Söka jobb

Idag har jag skickat in mitt CV till lite olika företag, och allt man kan göra är att sitta och hålla tummarna!
Jag fick ju ett nummer av en kund till ett företag, men tyvärr så var det främst lördagar de sökte personal till, så det var ju synd.

En glad nyhet idag är i alla fall att jag äntligen fått de 280:- för statistrollen i Andra Avenyn, och detta innebär att jag har råd att köpa en liten födelsedagspresent till Becca! Så måste ta en sväng på stan och fixa detta, men det är ju alltid lika svårt varje gång, för hon önskar sig ju ingenting.. förutom en stor låda med ögonskuggor (som jag inte har råd med). Men man får väl se, kanske jag hittar någonting fint tillslut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback