Pojkarna är hemma igen

Japp, efter en helg hemma i Piteå så är dom tillbaka och allt går tillbaks till det normala igen.
Middagen bestod av nudlar och grönsakswok, dock så hade vi bara en liten förpackning av woken kvar så vi fick dela broderligt.. Att leva fyra stycken tillsammans kräver att man gör mycket mat åt gången, vilket kräver att man har mycket mat hemma, vilket vi inte har just nu. så vi får se hur det blir med resten av veckan!

Jag ligger förresten hemma och är sjuk, som alla andra känns det som. Men jag försöker i alla fall kurera mig med Kan Yang och Esperitox, så man kan ju bara hålla tummarna för att det ska fungera!

Måste bara lägga upp bilderna från Halloween igen, vi var ju nästan för läckra! Haha ;p




Kommentarer
Postat av: adam

hej

jag köper begagnad eller nya kläder

[email protected]

2008-11-03 @ 13:15:52
URL: http://zeytinada.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback