Mors lilla Britney

Fick en snilleblixt för några dagar sedan och var tvungen att leta fram mina gamla dikter som jag tappat bort, tack emelie för tipset! Hittade denna vers, som tydligen har varit en skoluppgift, att göra om Mors lilla Olle
Alltså, jag undrar vad läraren tänkte när hon läste denna...

Mors lilla Britney i skogen gick
Plötsligt ett träd hon då fick i blick
Häpnade stort med ögonen blå
Men fortsatte trippande i högklackat gå

Brummeli brum vem lufsar där
En ful liten get med horn visst det är
Lurvig och sur men Britney hon ler
Hon oskuldens flicka ej det fula ser

Hon hälsar på geten som svarar då
- Hehe, jag är Ralf den snygga, du förstår
Ett knull om dagen det räcker ju ej
Ibland jag till och med har intimt med en tjej

Britney blev kåt och gav till ett tjut
Medan Ralf hoppade runt och sparkade bakut
Ett oskuldens barn hon en gång var
Men nu var hon inte längre oskyldigt rar

Nyheten om Britney gick världen runt
De tyckte inte hennes förhållande var sunt
Men Britney och Ralf nu lyckliga var
De till och med femton små barn nu har


Bey Gali


Kommentarer
Postat av: verran

hahaha! Ja den läraren måste ha fått sig ett gott skratt ;D

2008-11-13 @ 12:10:07
URL: http://verraan.blogg.se/
Postat av: Petra

Hahaha, fan vad rolig:D Jag skölle dö om jag skulle vara lärare och få den där inlämingen:P

2008-11-13 @ 13:37:20
URL: http://pivii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback