Halloweenfest!

Japp, då har vi varit på Halloween fest, och Anna Maria är en sann festfixare. Hela vardagsrummet och hallen var utsmyckat med spindelnät, pumpor och läskiga varelser. Speciella lampor hängdes upp och läskig musik spelades. En projektor från datorn spelade upp Hitchkocks film Psyko i taket och humöret var på topp!
Jag har faktiskt aldrig varit på en fest av dess like.
Jag och Becca blev ju inbjudna med frasen "och det är rejäl utklädnad som gäller" så vi körde på som fan. Men fick sedan i tankarna, att tänk om de andra tjejerna kör på kort kort sexy tema och så kommer vi dit som helt psyko. Men icke det.
Kvinnan som vi möter när vi kommer in i lägenheten är Syster Berit, utklädd sjuksköterska och sminkad som fan, hon hade även en spruta som hon fyllde med sprit och drack från, läskig var hon. Och alla gick in i sina roller och jag var så sjukt full i skratt. Vars fan har man hamnat liksom? På typ gasten eller nått!

Det var ganska mycket folk, som man aldrig lär känna igen om man träffar igen ;p   och sen blev det utgång. Det var väl meningen att vi skulle in på Push, men var inte välkommna pga klädseln, så de andra gick in på Deep.. men tyvärr så var det 30års gräns.. och inte så att jag ser i närheten ut som tretti, så det fick vara. Så vi tog spårvagnen hem, drack te och gick och la oss.

Cred till Anna Maria för en så välplanerad fest!

Syrran som Samara från The Ring



Jag som en Psykobrud som precis slaktat någon



Samara och Syster Berit





Kommentarer
Postat av: Petra

Haha, så klockrena:D Riktigt snygga kostymer ni hade;D

2008-11-01 @ 11:30:21
URL: http://pivii.devote.se
Postat av: verran

Haha så jäkla bra, ni var ju bäst !! Syster Berit var ju hur läskig somhelst!! :S Becca ser ut som 12 år på den bilden med henne ;P haha!

2008-11-01 @ 13:20:15
URL: http://verraan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback