Gymnastik

Lördagen gick åt till att ta igen sig från Fredagens fest.
så vi låg mest i sängen, åt godis och tittade på Tv. Värsta mys juh! och eftersom jag är sjuk så var det ännu mysigare!
Dock så kan man ju inte missa gymnastiken som är på Lördagkvällarna, så klockan sex tog vi spårvagnen ut till Bergsjön!

Tyvärr hade jag ingen ork för att träna, men gjorde ändå mitt bästa! Vi tränade på hjulningar, handvolter, flickisar och saltos. och det gick ju hyffsat bra ändå, för att vara så längesen senast så bara vi fortsätter nu så borde vi klara det snart!
Jag och Karro tränade även lite partner stunt och klarade walk in upp till hands :) Så nu är det bara att fortsätta träna det så att vi sätter det varje gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback