cheerleading Läger

Började dagen med att vakna tidigare än planerat, men väljer ändå att inte ligga kvar i den varma sängen (tokiga jag!)
Efter en stor frukost (en tallrik med havrefras och mjölk) var det dags att packa och fara
och självklart var jag ute i lite väl god tid och fick sitta vid gaten en timme och vänta, läsandes en bok som jag inte orkade leva mig in i..

Resan gick i alla fall någorlunda bra, förutom att det var så sjukt mycket gropar i luften, och det är ju inte det roligaste när man är flygrädd..

På flygplatsen mötte jag upp Martina och vi for hem till hennes lägenhet för att planera dagens träning, som i övrigt gick jätte bra! Vi hann gå igenom både dans och ramsa med bygg så det kändes mycket givande men imorgon lär det bli tuffare ;D


Men saknar dej plutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback