Behandlingar

Eftersom jag fortfarande inte är färdigutbildad hudterapeut, men har mindre än ett halvår kvar av utbildningen på Gildaskolan (vilket betyder att jag tar emot kunder och gör behandlingar på skoltid),  så har jag valt att utföra behandlingar hemma till ett bra pris.
Nu har jag även beställt en massagebänk som borde komma inom två veckor, så behandlingarna utför jag hemma i min andra lägenhet i Kortedala, där kommer jag ställa iordning som ett litet behandlingsrum! :)
Hör gärna av er om ni är intresserade av att göra någon behandling hos mej! :)
[email protected]

Behandlingar som jag utför;
Lösögonfransar 60:-
Strå för strå. Jag sätter fast lösögonfransar i klumpar, det finns ter olika längder att välja mellan och det blir ett bra resultat, många nöjda kunder!. Håller från en dag upp till flera veckor beroende på hur man sköter dem. Skulle någon frans lossna sätter jag dit en ny för bara några kronor!

Lätt ansiktsbehandling (60 min) 60:-
Rengöring av ansikte och hals. Peeling för att avlägsna döda hudceller och orenheter. Ögonbrynsforming. Avslappnande ansiktsmassage som efterföljs av en ansiktsmask och vårdande dagcreme
Portömning vid behov


Ansiktsbehandling (90 min) 160:-
Rengöring av ansikte och hals. Peeling för att avlägsna döda hudceller och orenheter. Färgning fransar & bryn + formning. Avslappnande ansiktsmassage som efterföljs av en ansiktsmask och vårdande dagcreme
Portömning görs efter behov


Färgning Formning fransar bryn:
Färgningen håller i mellan 3-4 veckor. Det blir ett extremt bra resultat av fransarna!
Färgning fransar & bryn + formning (40 min) 110:-
Ögonfransfärgning (20 min) 60:-
Ögonbrynsfärgning (15 min) 40:-
Formning (plockning) av ögonbryn (20 min) 30:-

Vaxningar:
Efterbehandlar med ett hårväxthämmande preparat som förebygger inåtväxta hår, håren brukar även upplevas bli tunnare. Håller mellan ca 2-4 veckor beroende på växtfaserna i håret.
Vaxning hela ben (60 min) 60:-
Vaxning halva ben (30 min) 40:-
 
Massage:
Helkroppsmassage (60min) 100:-
Muskelmassage med varm mandelolja
Aroma helkroppsmassage (2h) 200:-
Reflexologi samt lugn & avslappnande kropps-, ansikts- och
hårbottensmassage med varm mandelolja samt eteriska oljor

Pedikyr:
Bra för alla sorters fötter eftersom att fötterna belastas för tryck dagligen. Fötterna blir som nya!
Klassisk Pedikyr (60 min) 80:-
Fotbad, nagelvård, borttagning av förhårdnader, fotmassage samt lackning.

Klassisk veckomanikyr (30 min) 60:-
Nagelvård, hand- och underarmsmassage med varm mandelolja samt lackning

Klassisk månadsmanikyr (45 min) 80:-
Nagelvård, nagelpolering, hand- och underarmsmassage samt lackning

image10

Kommentarer
Postat av: Picturesofyou

Åhå vad roligt att du håller på utbilda dig, jag skulle gärna testa nån/några behandlingar hos dig, men jag såg att du bor i göteborg och det är väl ca 100 mil så det får väl bli nån annan gång :)

2008-02-21 @ 22:50:27
URL: http://picturesofyou.blogg.se
Postat av: Picturesofyou

Haha jepp norrland, vid Umeå nästan, så det är som sagt en bit :) Ah visst var klänningen söt, och billig, lite synd för mig bara att det var i ballongmodell då jag ser väldigt konstig ut i sånna :P

2008-02-21 @ 23:30:44
URL: http://picturesofyou.blogg.se
Postat av: Patricia

Hej! Det där med fransk manikyr, sätter du då även på lösnaglar? Gelé eller akryl? :)

2008-03-03 @ 10:01:54
URL: http://pattiepat.blogg.se
Postat av: Anna

Hej! Jag undrar om du fortfarande gör fransar/bryn i göteborg? Med vänlig hälsning, Anna

Svar: Hej hej!Jag gör fortfarande hemma, men är utbildad hudterapeut nu. Mailade dig om detta, så hoppas du fick min mail annars hör av dig igen så mailar jag igen! :)
skea

2013-04-09 @ 19:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback