Till Mamma

Eftersom det smugit sej in fel bild i detta inlägg så publicerar jag det igen, med rätta bilden!

Detta är bara ett litet inlägg från Skea till Mamma, eller tomten kanske man kan säga..

Önskelistan ser ut såhär i år:
* Pengar (som alltid är bra att ha)
* Trisslott (en med vinst tänkte jag mig, 20 000:- räcker nog)
* En mysig cardigan från Gina tricot (kolla bilderna här nedanför, vilken som går bra, strl XS)
* Parfym (Britney Spears eller Escada helst, vilka ser du också på bilden)
* Underkläder från H&M (dom har alltid så söta bh och trosor)
* Hello Kitty sockar från H&M
* Hello Kitty Body Splash från H&M
* Och skulle du hitta något linne/tröja med Hello kitty, eller mjuka byxor, så tar jag mer än gärna emot det.

Det var väl ungefär det jag önskar mej, och jag vet att du hatar att ge pengar¨, och det är himla roligt att få saker om man får de man vill ha.

För att förtydliga inlägget så säger jag såhär; Jag är inte bortskämd och kommer inte få allt det här utan bara någonting av det, och det som finns på listan är det jag behöver men inte har råd att köpa med min ekonomi.


Kommentarer
Postat av: Malin

De parfymerna är sjukt goa :) i alla fall escada :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback