sluta snarka stevie!

Då ligger man här i sängen, i rummet med de blå tapeterna. Känns precis som förut, med Stevies välbekanta snarkande i soffan och lampan som är tänd pga lite rädsla för mörker som inte vill ge med sig.
Dock känns det annorlunda, det är kalare på väggarna nu, finns bara en tavla kvar i rummet, den ovanvför soffan. Garderoben är inte längre fylld med mina kläder, för de ligger i resväskan på golvet.

Men jag är här nu, hemma i lilla lillpite!

Idag har vi sysselsatt oss med en fotosession, se inlägget nedanför. vi har även varit och tränat med tjejerna, (som förövrigt har en sjukt snyggt program!) och sedan satte vi oss på max och tjötade som på den gamla goda tiden! När tiden sprang iväg så tog vi en tripp förbi pappa och hämtade bilen. Vi ska ju låna hans BMW för att ta oss till och från Lillpite/Piteå. Och att köra BMW kan väl ingen tacka nej till. Så där körde vi, Becca i mammas Audio och jag bakom i pappas BMW. och vi kommunicerade genom headset. Jag vet, det kan tyckas onödigt. Det var ju inte en så lång sträcka, men trots att vi satt ensamma i varsin bil så kändes det som att vi hade sällskap i alla fall. Och så försökte vi diskutera igenom vårt två veckors schema som bara blir fullare för varje dag som går!

Nej, det är faktiskt en dag imorgon också. Så nu är det dags att sova. Bara stevie slutar snarka så kommer jag sova som en stock!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback