Pink Party

Eftersom jag inte hade en enda kund på salongen idag (de avbokade pga sjukdom) så stängde jag tidigt och drog hemmåt. Becca sminkade mej och fixade mitt hår och sen bar det iväg till Pink Party.
Det stod att det skulle börja 20.30 och eftersom vi var lite tidiga dit så valde vi att gå in på Condeco och värma oss. Vi satt tyvärr lite för länge där, eftersom goodiebagarna tog slut precis innan vi kom =/

Men när vi kom dit så var det självklart gratis inträde + garderob.  Och så fotograferades vi i dörren. Vi promenerade upp för alla trappor och fattade inte riktigt vart vi skulle, eftersom vi aldrig tidigare varit på BLVD. Det var redan mycket folk och upptaget överallt, så vi valde att ställa oss i baren och beställa en xcider. Eftersom våran ekonomi inte är den bästa hade vi bestämt oss för att dela på en, men han ville inte ha betalt för den :O
Så jag beställde också en, och fick samtidigt veta att xcider och bubbel var gratis. Dock var den inte den godaste jag smakat...

Vi satt en stund i soffan och pratade och jag berättade för syrran om en bloggerska jag tänkte hålla utkik efter men troligtvis inte skulle känna igen, och minuten senare kommer hon och sätter sig bredvid och har känt igen mej. Så det var himla roligt!

Men det blev i alla fall en modevisning från Amandas och Chungs nya kollektion (har jag för mig att det var) och sedan sjöng någon Jenni några låtar. Jag och Becca dansade tills vi inte längre kunde stå upp på skorna och valde sen att promenera till Burger King för att få i oss mat. Becca var glupsk.
Efter våran sprint på hemvägen med böjda knän och trippande så fick jag en underbar fotmassage av Nirre och sedan somnade jag och syster i soffan.

Toaletten inne på Condeco





Modevisning












Sminket







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback