Dagens i-landsproblem 8

Dagligen utsätts vi för dessa hot i vardagen. Problem som dyker upp och som vi inte har någon aning om hur vi ska lösa. Därför tänkte jag berätta lite av problemen som finns i min vardag och hur man kan lösa dessa! Har du något problem så hjälper jag dej gärna att hitta en lösning


Problem:
Det är slut tallrikar, knivar, glas och muggar, eller ja, det mesta i matporslinsväg
Lösning: Detta kan göras på lite olika sätt. Antingen diskar du själv, knackar på hos grannungen som vill tjäna en slant, hyr in svart arbetskraft eller varför inte slå två flugor i en smäll och lasta upp disken på flaket och tvätta bilen på shell.


Jag vill ha denna bänk diskmaskinen från Rusta!

Kommentarer
Postat av: Fantasy Girly

Haha den var ju bäst!

2009-01-12 @ 19:01:58
URL: http://fantasygirly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback