Dagens i-landsproblem 4

Dagligen utsätts vi för dessa hot i vardagen. Problem som dyker upp och som vi inte har någon aning om hur vi ska lösa.
Därför tänkte jag berätta lite av problemen som finns i min vardag och hur man kan lösa dessa! Har du något problem så hjälper jag dej gärna att hitta en lösning

Problem:  Det går för långsamt att skala potatis med en vanlig potatisskalare
Lösning:
I dagens moderna samhälle har det nu kommit nya versioner av den gamla hederliga potatisskalaren, kanske dags att investera i en ny? Annars så är potatisskal inte så dumt att äta.

 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hihi, jag älskar dina i-landsproblem. :) Jag läste om en apparat där man kunde stoppa in en potatis och så kom den ut skalad, men det var för rätt länge sedan, så jag är lur på att den inte lyckades särskilt bra på hushållsmarknaden. :P

2008-12-07 @ 23:11:59
URL: http://emeliech.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback