Dagens i-landsproblem 3

Dagligen utsätts vi för dessa hot i vardagen. Problem som dyker upp och som vi inte har någon aning om hur vi ska lösa.
Därför tänkte jag berätta lite av problemen som finns i min vardag och hur man kan lösa dessa! Har du något problem så hjälper jag dej gärna att hitta en lösning


Problem: Jag vet inte vad jag ska önska mig i julklapp
Lösning: Först måste du fundera på hur dina föräldrars ekonomi ser ut. Går det att önska sig den nya pälskappan för 20 000:- eller är det för mycket begärt att önska sig en påse med mjöl? Hur som helst så går det alltid att önska sig en trisslott med vinst (se alltid till att du INTE  gått med på att dela vinsten med någon!)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, jag älskar att du i förra i-landsproblemet vill dela på triss-vinsten och när du får en vill du inte dela! :D Precis så ska det vara. ;)

2008-12-06 @ 15:48:33
URL: http://emeliech.blogg.se/
Postat av: linda

Hej!!

Nu e jag på plats=)

När du maila henne så skrev hon upp ditt namn + 1 =)

E du laddad??

Kram

Ps. Får se om vi känner igen varandra..hade ju varit kul=)

2008-12-06 @ 16:02:54
URL: http://mellakaramell.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback