Bokningar

Idag har jag tre bokningar, vilket blir väldigt spännande, eftersom den ena bokningen är en kvinna som ska ha makeup och snabb styling på håret,, så får se hur det går ;)
Igår hade jag förresten bara en bokning, en underbar äldre dam och hon blev väldigt nöjd så det var roligt!

Och när jag kom hem så skulle becca och parre ha börjat med maten, men båda två satt fast vid sina datorer, Parre spelade och Becca gjorde skoljobb. Men tillsist så blev det i alla fall den exotiska maten köttbullar och maaroner med brunsås. Klockan var då strax innan tio... nej, vi måste skärpa oss med maten och laga tidigare på kvällen!

Jag är så avundsjuk på Anna Maria nu, för hon sitter på planet till New York. Ska julshoppa med sina närmaste kompisar och jag längtar verkligen till den dagen då vi också har råd med det! Fy vad roligt det skulle vara! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback