Bästa träningen!

Vilken rolig träning vi hade igår kväll. Helt otroligt!
Vi körde nämligen lite trampolin, vilket innebär att man sitter fast i en sele på en studsmatta och hoppar upp och ner!
Vi turades om att köra och meningen med det hela var att jag skulle lära mig salto i luften! Måste berätta att när man började hoppa så blev man först alldeles chockad. Vilken höjd man fick!
Men tillslut så klarade jag salto, framåtvolt och utsträckt salto och jag prövade utan att hålla i mej också. Det låter kanske enkelt, men när man väl är där i luften så går det nästan inte att släppa. Man håller händerna krampaktigt i snöret och utför sina konster.

Vi prövade även ta bort studsmattorna och köra tossar med linor, och det gick också underbart. så snart ska vi göra utan linor också!

Nej, detta var en underbar träning där jag nästan helt kom över min rädsla för tricken i luften.


Kommentarer
Postat av: verran

shiiiiiiiiiiiiiiiiiitt så högt! du som är höjdrädd skea :O hehe

2008-12-18 @ 12:30:39
URL: http://verraan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback