Ut med julen

Eftersom det blev vabb idag och lillen mest bara sov på eftermiddagen så passade jag på att packa ihop julen. Hade ju gärna haft det uppe en vecka till, men då kanske det blir fint väder eller man ska hitta på nått så då var det ju lika bra när vi bara låg hemma och gjorde ingenting. Nu ser det tomt ut, jag packade upp två kartonger med vanligt krimskrams och packade ner 4 kartonger med julpynt.. Så ni får jag fundera på om det är något jag saknar till hemmet så att jag kan börja kolla på det. Som tex en ny tavla till vardagsrumsväggen och en tavla till tevebänken. 

Sen har jag ett minne av att jag köpte en fin lampa till vardagsrummet, den hittar jag inte så antingen köpte jag den aldrig eller så har jag gömt den väl. 

Nu måste jag bara åka över med Julpyntet till Becca och stuva undan det i deras kalla krypförråd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback