Städning och sjukdomar

I helgen har både jag och Matteo haft feber, Matteo hög medan jag låg. Men en huvudvärk som kommit och gått. Men söndag så var febern borta från oss båda så då körde jag bort allt julpynt till Becca och gick på Ikea och köpte plastbackar. Nu blev jag less på vårt förråd och har påbörjat projekt städning.
Sen ska vi bara hänga upp extrastolarna på väggen och köpa stora plastbackar för att sortera upp dom större sakerna

Jag köpte en tjock öppningsbar ram där vi kan förvara lite teckningar i. Första teckningen som får visas är mr.fotgubbe

Idag är förskolan stängd, men Matteo hade ju ändå fått vara hemma och vabba en till dag. Han var väldigt trött imorse och verkar ha ont i magen. Så inte blir det många knop idag. Daniel kommer dock hem och byter av vabbandet efter lunch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback