Sovstund och skogspromenad

Mia och Emilia kom och hämtade Matteo runt lunchtid idag, dom skulle ut och prova lekplatser. Jag och Daniel fick oss lite egentid, som jag spenderade sovandes i soffan eftersom jag inte känt mig helt i fas varken igår eller idag. Så när Matteo väl kom tillbaka så tog jag och han en tripp till Sisjön. Vi parkerade på ena sidan, promenerade runt till badplatsen och doppade tårna I det kalla vattnet. Badkläderna var på, men ingen av oss klarade av att bada. Sen fortsatte vi slingan runt tillbaka till parkeringen. Solen sken, vinden blåste i träden och det enda som vi egentligen saknade var fågelkvitter. Vet inte riktigt var alla fåglar tagit vägen, men inte var dom runt Sisjön i alla fall 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback