Helgen

Det har varit en kall och regnig helg, så vi passade på i lördags att ta en sväng till Kungsmässan för att kolla på nya shorts till Daniel. Kravet är att de ska gå nedanför knäna och vara luftiga. Tydligen så är shortsmodet idag ovanför knäna så vi lyckades inte få tag på ett enda par. Därefter blev det en cykeltur och leta sten såfort det blev lite uppehåll. Vi ska ju måla stenar någon dag, så det är ju bra att börja samla på sig

Därefter åkte jag till syrran och så fixade vi fransar på varandrar. Det var ju ett par månader sen sist, så det tog lite tid. Så nu har jag fransar och mina blingiga senilsnören. 

Söndag så hämtade vi upp Becca o Erik och åkte till Kongahälla Centrum. Routern onoff knapp blev knasig på morgonen, och med tanke på att den ändå blivit gammal så var det likabra att köpa en ny. Så jag hittade en bra asus på Kjell och Kompani på rea. Men den fanns bara i Kongahälla, därav brummade vi dit. Så lite shopping för oss och en kortis förbi Ikea på vägen tillbaka. På eftermiddagen var jag bjuden till en gammal klasskompis sen IT-tekniker utbildningen. Så vi grillade och tjötade i flera timmar. Det var tydligen mycket som hänt under åren sen vi sist pratat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback