Utgång

Igår var det avtackning för två personer på jobbet och en AW på posthotellet. Jag beställde en fruktig drink i baren och fick en superliten besk sak, som jag fick vaska. Men en hallonmojito vägde sen upp den tidigare besvikelsen. Vi satt och tjötade och skrattade länge och det var roligt att komma ut. Men oj, vad man inte är van den höga ljudvolymen, jättesvårt att hänga med i samtalen, det är som att öronen glömt bort hur man gör när man ska selektera ut ljud! Dom pratade om att gå på karaoke, men eftersom min mage inte varit helt med i veckan så vågade jag inte dricka eller stanna ute så länge. Men lagom länge var jag ute, så att inte sömnen påverkas.

Jag hade tagit på mig en ny kavaj med blommor och strass som köpts på secondhand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback