Mått dåligt

I tisdags gick jag hem då jag fick otroligt ont i magen och mådde dåligt. Fick ligga i sängen på sidan och jobba en stund. Sen på onsdagen jobbade jag hemifrån och passade på att ligga ner mycket, när jag satt så fick jag sura uppstötningar och ont i magen. Men när vi sen tog oss till Ikea och rörde på oss så fungerade det bättre. Idag är det mycket bättre men fortfarande väldigt spänt och magen har stått still ett par dagar. Det känns sådär som att det kanske släpper om man väl kan gå på toa, men jag har ju inte lyckats med det ännu. Så när jag kommer hem ska jag prova medlet jag fick mot förstoppning när jag var gravid, så får vi hålla tummarna. Men jag är på jobbet i alla fall, och så får jag ställa mig upp och gå till fikarummet ofta

Idag har jag på mig den fina tröj/jackan jag hittade på Reningsborg i lördags

De fina växterna jag köpte på Ikea som får bo tillsammans med min munk på tevebänken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback