Jinxa

Yes, jag jinxade det. Matteo hostade massor inatt så vi stannade hemma idag. Började behandla direkt med kortison astmaspray och nästintill ingen hosta nu under dagen. Så dividerat om han ska gå på förskolan imorgon. Jag har egentligen mycket att göra färdigt innan ledigheterna. Men ja, vi får se hur dagen fortsätter och så ska vi hämta ut lite mer astmamedicin. Så idag har jag letat efter min julklappsspel beställning som jag uppenbarligen har gömt på ett så bra ställe att det är helt försvunnet. Så vi fick ta oss till Frölunda Torg och köpa ett nytt paket. Som tur var så hade jag köpt sådant som jag ändå ville ha, så när det väl dyker upp så har jag användning av den. Bland annat en "angry mama", man fyller med vatten och ättika och ställer in i micron i 5 minuter så ska den lösa upp all smuts så man bara torkar av.

Sen har vi även hämtat ut ett paket till Matteo. En ny vattentålig overall. Han speglade sig länge så han verkade vara nöjd. Tänkte även baka mjuk pepparkaka men glömde handla ägg och orkar inte gå tillbaka till affären. Så det får bli en annan dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback