Fylla år igen

Då var det dags att fylla år igen snart. Nuförtiden är man ju för gammal för att fira födelsedagar, men det kan ju vara lite trevligt med fika I alla fall. Daniel tycker alltid att jag är lika jobbig gällande presenter, för jag vill bara ha upplevelser. Men det är ju för att jag redan köper det jag vill ha, så saker är inget jag kan önska mig, för det är ju inget jag saknar. Becca och jag har bokat en resa som blir våra presenter till varandra, weekend I Belgrad i Serbien. Så det kommer ju bli spännande! 
 
Det har ju passerat ett antal födelsedagar och det är ju inte alltid så lätt att komma ihåg presenter man fått, just inte med mitt dåliga minne. Men det finns några presenter som faktiskt fastnat, bland annat ett hjärthalsband som jag bär runt halsen dagligen, Zombie Escape i Örebro (som förövrigt var helt insane) och en burk med hemmagjord hjortronsylt från Norrland.
 
Sen behöver det inte alltid vara så himla komplicerat med presenter, man blir ju glad bara någon visar uppskattning och har tänkt på en. När jag pratar om upplevelser, så räcker det bara med att någon har planerat och bokat ihop något utan min inblandning. Det kan vara något enkelt såsom en middag på restaurang, bowling, gå på quiz.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback