Vabb-dag

Imorse upptäckte jag att lillen var svullen I ett öga, och vid närmare titt så var det ju alldeles kletigt. Så jag tvättade ordentligt och sjukanmälde honom som en säkerhetsåtgärd, ögoninflammation är ju inte så vettigt att sprida vidare. Men pigg var han och ögat blev bättre och bättre under dagen och kleggade inte mer. Så det var nog bara något tillfälligt. Men det gjorde inget att vabba idag, jag kunde enkelt boka om mina möten till imorgon och vara ute i solen och njuta av våren istället.
 
Idag har vi då hunnit med att:
- Fixat iordning balkongen med trall, ställt ut bord och stolar och rengjort dom, dammsugit trallen och tagit ner julbelysningen
- Tog en cykeltur till lekplatsen på Frihamnen och lekt, vi cyklade dit via Eriksbergs piren så att vi kunde titta på båtar och stora maskiner, och hem via stan så att vi kunde titta på spårvagnar
- Lekt på innergården och slängt skräp som legat på balkongen
- Mött upp Becca nere i stan och ätit sushi och sen promenerat runt och tagit checkpoints i HittaUt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback