Nya skor

Åkte igår förbi Stadium outlet med lillen och var rätt så säker på att ett par Kappa skor för 150kr skulle få följa med hem, men det tyckte inte lillen. Så istället gick vi runt där inne och kollade på olika skor, men han hade tydligen bestämt sig för att de nya skorna skulle vara röda. Det fanns inga röda skor, eller ja, vi såg ett par röda skor på Stadium för 600kr och dom blev det absolut inte. Men jag försökte cirkulera tillbaka, han fick testa dom billiga skorna, men nej Det gick inte hem.

Så istället fick jag sätta mig och googla röda skor. Så efter mycket om och men så beställde jag skor från wish. Vi får bara hålla tummarna att dom passar helt enkelt, 240kr fattigare blev jag och vi väntar med spänning. Inte trodde jag den lilla redan skulle ha så starka åsikter om kläder, men tydligen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback