Veckan kommer veckan går

Man kommer ju in en sorts lunk igen när man jobbar. Jobba, komma hem, leka med Matteo, äta, titta på serier och sova. Men man känner ju verkligen att man har begränsat med tid när man kommer hem, för lillen somnar runt 20.30 och man vill ju hinna göra saker med honom.

I tisdags var jag o Matteo hos Becca och stökade ner. Han fick leka med kattleksaker och köksredskap, och jaga kiwii. Han var nöjd. Ibland tror jag att han också behöver byta miljö, blir ju samma leksaker, samma rum hela tiden hemma. Klart att han också blir trött på det.

Becca hade köpt en selfielampa som vi testade, funkade super, så nu har jag äntligen en lampa att använda när jag ska fotografera. Så den ska väl invigas i helgen, nu när han blir redan 9 månader


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback