Ute o fotograferar

Kan först börja med att säga att jag går ju och tränar hos en fysioterapeut två gånger i veckan. Känns riktigt lyxigt, har frikort nu så det är som att ha en egen PT helt gratis! Matteo får ju följa med också, så han sitter i babysittern och tittar på medan jag tränar. Nu har jag ju även åkt på kristallsjukan och jag blir galet yr när jag sätter mig upp, lägger mig ner, eller vrider på huvudet när jag är liggandes.. Det brukar ju oftast gå över efter ett par dagar men har nu hållit i sig längre än vanligt, så vid nästa besök (på onsdag) så ska hon kolla över det också ifall det fortfarande är likadant.
 
Så idag har vi bara varit inne i stan och tränat, promenerat en bit tillbaka och sedan varit ute och fotograferat lite på gräsmattan. Han var ju inte helt medgörlig idag vid fotograferingen, men det kan bero på att han var väldigt trött och jag inte lyckats söva honom. Så jag gav upp och tog med honom ut o fotade istället. Tanken var att vi skulle ta en liten promenad i sittdelen i vagnen så att han skulle se någonting. Men han fick panik av att sitta fast med säkerhetsbälte, så nästa gång ska jag knäppa det mycket lösare. Så det blev ingen promenad, bara en kortis upp till Willys o handla ersättning när han somnade. Så idag har inte jag fått någon powernap på dagen, brukar ju passa på när han somnar. Lite svårt dock när han bara sover ute på promenaden och vaknar när vi kommer hem igen. Han sover ju inte lika bra på nätterna nu, utan väldigt oroligt och tappar nappen hela tiden. Så man vaknar ju konstant, minsta lilla pip, såsom när han piper när han drömmer... givande att vakna då. Well, får lägga mig tidigt ikväll så att jag är någorlunda levande imorgon istället helt enkelt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback