Shoppinghumör

Idag var jag o Becca ute o shoppade. Vi började på Frölunda Torg där Becca skulle lämna in mobilen för byte av batteri,  visade sig att dom inte hade batteriet hemma, så det beställdes i alla fall. Så vi handlade lite mat till henne och dumpade det hemma. Sen tog vi oss in till stan istället, där köpte jag en halloweendräkt till bäbis! Ni får se senare, men kommer bli sjukt gulligt i alla fall! 

Syrran hittade skor på H&M och jag letade febrilt efter pyjamaser med fötter till ett ok pris till Matteo. Det fanns inte. Fanns knappt några med fötter alls, och nu har han precis vuxit ur strlk 56 på pyjamaserna från Ullared. Tråkigt värre, för han kan inte ha sockar på nätterna, dom sparkar han av sig jättefort. Vi har i alla fall 2stk pyjamaser i 62 som han får leva med sålänge.

 Vi tog även en sväng förbi Trädgårdsföreningen o stoppade ner honom i en gunga, han var helt likgiltig... så lite för liten fortfarande. Sen vart vi trötta allihop så jag o Bebis fick åka hem och ta en powernap innan Daniel kom hem

Frölunda Torg har denna fina installation nu, (eller Frölunda Torr som de kallar sig nu)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback