Vaccinering, byxor och tänder

Idag var det 3 månaders vaccinet och kan ju säga att han inte gillade det och är extremt mammig nu. Han vill inte släppa mig ur sikte...så jag sitter fast med bebis just nu. Försöker söva honom igen, för tionde gången och smyga iväg, men så fort jag reser mig så vaknar han igen, jätteledsen.

Imorse var jag hos tandläkaren, det visade sig att två tänder inte flyttat på sig som de borde så han tog kort på det och ska kolla vidare med leverantören och så ska jag tillbaka imorgon igen med tidigare tandställningar och se om det går att backa några steg och fånga upp tänderna eller om det måste beställas nya tandställningar.

Och idag tog jag på mig de nya byxorna jag köpte på rean igår, love it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback