Trött på sig själv

Jag tappade bort ringarna där ett tag, förstod inte alls vart de tagit vägen då jag vanligtvis bara tar av mig dom när jag ska duscha. Men borta var dom och jag skyllde på katten. För visst borde det väl vara Totte som har lekt iväg dom under soffan!
 
Så planerade att jag skulle ta en dag och lyfta på allt här hemma och i värsta fall också tömma dammsugarpåsen. Men jag vart för lat och sköt fram detta flera dagar, vilket också var rätt så tur kan jag meddela. För när jag väl tog fram laptopen för att se en serie så låg ju ringarna där när jag öppnade den. Har inget minne av att jag lagt dom där, och som tur är så har jag inte heller lagt någonting tungt över datorn, för då hade nog skärmen kunnat spricka.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback