Motion

Jag har börjat motionera lite nu också. Man behöver det på ett så stillasittande jobb, så försöker komma ut en sväng på lunchen varje dag, en sväng i Änggården på 4,2km som powerwalkas och jogga. Målet är väl att orka jogga hela sträckan men det är väldigt mycket backar så det är riktigt jobbigt än så länge.

Jag har ju aldrig varit en joggare, tycker det är allmänt tråkigt och inte alls förstått det här med att springa lopp. Men nu har jag fasen hittat ett lopp jag kan tänka mig, behöver dock hitta någon som kan tänka sig att springa det med mig, för själv hade jag ALDRIG gjort det:

Skräckloppet Run for your lives är ett hinderbane/löparlopp kryddat med tonvis av rekvisita, specialeffekter och hundratals zombies som jagar löparna i en apokalyptisk miljö. Loppet sträcker sig cirka 6 kilometer på Ringöns industriomrÅse, inomhus & utomhus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback